Sık Sorulan Sorular




1 Nasıl kullanmaya başlarım?

Çok kolay. Web sitesindeki formu doldurun, bankanıza talimat geçin ve uygulama üzerinden adımları izleyerek hesaplarınızı entegre edin.

2 Kurulum için sabit ücret var mıdır?

Hayır. İşlem hacminize göre ücretsiz ya da ücretli paketlerimiz vardır.

3 Ücretsiz üyelik süresi nedir?

Süresizdir. 2 banka ve 2 kullanıcıya kadar ücretsiz üyeliği kullanmaya devam edebilirsiniz.

4 Neden ücretli üyeliğe geçmeliyim?

İki nedenden dolayı geçiş yapmanız gerekecektir: 2 banka ile çalışıyor iseniz, Raporlama ve ERP Entegrasyon modüllerimiz sadece ücretli üyeliklerimizde olduğundan “tercihen” geçiş yapmanız gerekecektir. 2 bankadan fazla banka ile çalışıyor ve tamamını sisteme entegre etmek istiyor iseniz de, ücretli üyelik paketlerinden size uygun olanı satın almanız gerekecektir.

5 Mobil uygulaması var mıdır?

Mobil uyumlu olarak telefonunuzda kullanabilirsiniz.

6 Deneme süresinde oluşan kayıtlar silinir mi?

Üyeliğiniz boyunca tüm kayıtlarınıza ulaşabilirsiniz.

7 Otomatik muhasebe kaydı süreci ne şekilde işliyor?

Finteo API ile tüm ERP/muhasebe yazılımlarına veri transferi yapılabilmektedir. Tüm bankalardan gelen işlemleri standardize ederek basit ve zengin bir veri sunmaktayız. Finteo API'yi kullandığınızda banka ekstrelerini manuel olarak kaydetme ihtiyacınızı ortadan kaldırırsınız.

8 Verilerim güvende mi?

Kesinlikle. Verilerinize erişim sadece şirketinize ait kullanıcılarınız ile yapılır. Sistemimize giriş yaptığınız şifreniz veritabanımızda saklanmaz. Bu nedenle şifrenizi Finteo da bilmez. Güvenlik Veri iletimi sırasında 256-Bit SSL sertifikası kullanılmaktadır.

9 Verilerim yedekleniyor mu? Hangi sıklıkla?

Verileriniz günlük/haftalık ve aylık olarak yedeklenmektedir.

10 Para transfer işlemleri yapılabiliyor mu?

Hayır. Uygulama üzerinden para transferi işlemi yapılamaz.

11 Bankalarla entegrasyon nasıl sağlanıyor?

Finteo Portal (panel.finteo.com.tr), Finteo Destek (destek@finteo.com.tr) yada şubenizden edineceğiniz banka talimat örneğini kaşe-imzalı olarak şube müşteri temsilcinize ileterek online hesap hareketi entegrasyonu talebinde bulunursunuz. Bankanız, talebinize istinaden kapsamında para transfer yetkisi olmayan kullanıcı bilgilerini tarafınıza mail yada sms yoluyla iletir. Gelen kullanıcı bilgilerini Finteo Portal’daki Tanımlar- Banka Tanımları adımlarını takip ederek kaydettiğinizde ilgili banka ve hesaplara ait entegrasyon sağlanmış olur.

12 Hangi tip banka hesapları görüntülenebiliyor?

Vadesiz-vadeli mevduatlar, döviz hesapları, altın ve gümüş gibi kıymetleri madenlere ait hesaplar.

13 Pos işlemleri görüntülenebilir mi?

Evet. Tüm POS işlemleriniz tek ekranda görüntülenir ve raporlanır.